Hej!! Kitte här!

Hej allihopa!
Det är jag som är Christina (kitte) och den tredje av ligan som följer med till Paris :)

Jag går i trean på samhällsvetenskapliga linjen och har läst franska i sex år. Jag är den enda av alla oss som reser som tidigare aldrig varit i landet, så jag är väldigt exalterad över att åka dit! :) att dessutom få uppleva Frankrike med min (helt underbara) franskagrupp gör ju inte saken värre! ;)

Nu sitter vi och lägger ner det sista vi väskorna. Om tio minuter lämnar vi Falun och beger oss mot Skavsta, där vi ska flyga ifrån imorgon. Är taggad till tusen, det ska bli så kul att äntligen få se alla platser vi har arbetat om på franskalektionerna, få träna på språket och få uppleva den franska kulturen i sig! :) Jag är så glad och tacksam för att (världens bästa skola) Mikael Elias ger oss den här möjligheten!!

Nu är det dags att stänga resväskorna för avgång :) hoppas ni fortsätter följa oss på vår resa, vi hörs snart!

/Kitte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0